1-Αναζητώντας τη Φιερούλα...

Σελήνη 91% στο γέμισμα-Προγνωστικά:Καλή ημέρα

Ήταν η σειρά μου να επιλέξω μέρος ετούτη τη Δευτέρα
Το είχα δηλώσει απο την προηγούμενη..."Φιερούλα δαγκωτό".
Δεν ξέρω που στην ευχή το είχαμε ακούσει και πού μας καρφώθηκε αυτή η Φιερούλα.Το λέγαμε από όταν ξεκινήσαμε τις εξορμήσεις μα ποτέ δεν πήγαμε.

Κάτι που είχαμε ακούσει ήταν αλιευτικό λιμανάκι,κάτι ότι ήταν βραχώδες...κάτι τέλος πάντων.
   Να σου τρείς παρά ο Γιώργης,άντε φορτωνόμαστε και πάμε να ετοιμαστεί κι αυτός και να πάρουμε και το Γιωργάκη.
Το δολώματά μας...
Γαρίδα αλατισμένη
Σαρδέλα
Ζύμη με κεφάλια σαρδέλας και τυρί
Ένα μοσχιό πού μού χάρισαν στη λαική.
   Έμενε να πάρουμε ακόμη ένα φαράω και τέσσερα τσουτσούνια.Βέβαια,τη Δευτεριάτικη κατάθεση θα την κάναμε ούτως η άλλως στο ταμείο του δολωματάδικου της γειτονιάς μας.Είχε και ο Γιώργης έναν ακροβάτη που του είχε μείνει απο την περασμένη βδομάδα και ευτυχώς ήταν σε καλή κατάσταση.

Φτάνουμε στου Γιώργη...πάρε και τα δύο παλία καλάμια να ρίξουμε με αυτά τα πολυάγκιστρα....παρ'τα κι αυτά.

Φτάνουμε στου Γιωργάκη...φορτώστε!!!
Μπάτε κόσμε,τσάντες,σακ-βουαγιάζ,εννιά καλάμια (τα τρία σε θήκη),δολώματα και η αγία τριάδα.
Για γέλια ειμαστέ ρε!....Μετά βίας χωρούσαμε στο αμάξι.
Άντε και ξεκινάμε να πάμε για τη Φιερούλα.Κανείς μας δεν ήξερε πως ακριβώς φτάνουμε στο μυθικό αυτό μέρος.
Πρώτη γκαζιά κι ο Γιώργης τραβάει προς τα αλλού,δε μιλάει κανείς...ο Γιώργης τράβαγε προς το βορρά.Βγαίνουμε εθνική...
-Που πας ρε μεγάλε;
-Που πάω;
-Φιερούλα....προς Άη Γόρδη,από δω πού πάμε;

Γέλια και κορόιδεμα που στραβά ξεκινήσαμε.

Άντε το δρόμο-δρόμο έλα που ήμασταν λίγο υποτόνικοι,ο Γιώργης έλεγε οτι έφταιγε που είχε αυτή τη μουντάδα και ζέστη μαζί.Εγώ συμφωνούσα και έκανα αναγωγή σε αλιευτικό επίπεδο...ναι ναι κουτιαίνει και τα ψάρια αυτός ο καιρός,θα φέρνουμε πάνω σαργό του κιλού και ούτε καν θα σπαρταράει.
Ο Γιωργάκης...στον πόνο του,κρυωμένος στο πίσω κάθισμα σαν τη γριά.Κρυωμένος κι εγώ,στα τελειώματα όμως.

Ε να ανέβει λίγο το ηθικό μέσα στο αμάξι λίγο τα καραγκιοζιλίκια,λίγο τα ουρλιαχτά,να περάσει η ώρα να βγούμε Φιερούλα.Βουρ για Άη Γόρδη και από εκεί Πεντάτι και κάπου εκεί μέσα λέει έχει ταμπελίτσα και κόβεις δεξιά για Φιερούλα.Είχαμε ακούσει οτι είχε πέσει ο δρόμος και πορευόμασταν με την ελπίδα να έχει φτιαχτεί.

Ωστόσο είχαμε και το Γιώργη που σχεδόν κάθε Δευτέρα βγάζει από μέσα του τον ίδιο το βόθρο...τα ευγενή αέρια που παράγει και κερνάει άφθονα ο οργανισμός του. Το να την τρως αθόρυβα και επανηλλημένα μέσα σε ένα γεμάτο αυτοκίνητο δεν είναι ο,τι καλύτερο.

Με τα πολλά βγαίνουμε Πεντάτι,κανείς μας δεν είχε ξαναπάει.Όλοι στον ενθουσιασμό βρίσκουμε και το δρομάκι που κατέβαινε...ε ρε γλέντια!
Βραχώδης περιοχή...μα τι άγριο τοπίο,μα τι παρθένο μέρος,μα τι πανέμορφο.

Λίγο πριν φτάσουμε βγαίνει απ'τα χείλη μου η ιαχή...
ΘΑ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ;!!!
ΝΑΙ!!!....Βροντοφωνάζει σύσσωμη η αγέλη...
Τα βράχια της Φιερούλας καραδοκούν...
Όλο αυτό επί τρία για να το εμπεδώσουμε καλά οτι θα γαμήσουμε....ηθικό ακμαιότατο λοιπόν.
  Κατεβαίνουμε να δούμε τη γη της επαγγελίας...βράχια παντού και μπροστά απ τα βράχια άλλα στρωτά βράχια έτοιμα να ροκανίσουν τις αρματωσιές μας.Που θ'αράξουμε ρε παιδιά;...Πού έχουμε εδώ μέσα της Παναγιάς τα μάτια να στήσουμε.
Ποιός θα ρίξει και απο που;
Πάμε βόλτα από δω βόλτα από κεί να δούμε και τη γλύστρα για τις βάρκες,να δούμε και το παραλιάκι....δε μας χώραγε ο τόπος.
Καταλήγουμε πάνω σε ένα μεγάλο βράχο να συνεδριάζουμε...
Εγω ψηφίζω οτι δε χωράμε ούτε εδώ στο βράχο,να περάσουμε τόσες ώρες εδώ με τόσα εργαλεία...θα μπλεχτούμε..
Ο Γιώργης ψήφιζε να κάτσουμε και να το παλέψουμε...
Η ψήφος του Γιωργάκη θα καθόριζε...σκέφτηκε λίγο και ήρθε κι αυτός στο όχι!

Με τα μούτρα κάτω μπήκαμε αμάξι και άντε να πάμε Άη-Γόρδη,πλαινή παραλία,μεγάλη αμμώδης.

Θαρρώ το Γιώργη τον είχε πιάσει σύγκρυο καθως θα θυμόταν μία προηγούμενη εξόρμηση μας εκεί.
Κουβαλούσαμε όλο τον εξοπλισμό μέχρι την άκρη της παραλίας
               -μας βγήκε η γλώσσα για να φτάσουμε-
και ψαρεύαμε μέσα σε ξεριζωμένα φύκια...κάθε αρματωσία ερχόταν πάνω σαν καρναβαλιάτικη περούκα...Και αλλάξαμε πόστο μέσα στη νύχτα και ξανακουβάλα και στήσε 50 μέτρα παραδίπλα....εκεί δεν έχει φύκια.Και εκεί παραδίπλα τα φύκια έκαναν πανηγύρι και δεινοπαθούσαμε όλο το βράδυ και κουβαλούσαμε σα χαμάληδες μέσα στην άμμο και...και...και...

Η παραλία του Άη-Γόρδη το καλοκαίρι

Νά'μαστε Άη-Γόρδη με μούτρα κατεβασμένα δίχως κουράγιο να απαντήσουμε πια θετικά στην ερώτηση που νωρίτερα σειόταν ο τόπος απο το 'ΝΑΙ'.Να προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τι μας συνέβη....τι ήθελε να μας πεί η δόλια Φιερούλα...
Η Φιερούλα ήθελε να μας πεί να μην ψάχνουμε το φοβερό μέρος στου διαόλου τη μάνα...να ψαρεύουμε όταν μπορούμε όπου μπορούμε...ακόμα και στο λιμανι της πόλης....Ντροπηηηηή γιά ψαράδες σαν εμάς.Άκου εκεί στην πόλη...

Νά'μαστε στην παραλία λοιπόν με άνεμο δυτικό και η παραλία να έχει δυτικό πρόσωπο.Κύμα...ε θα ψαρέψουμε surfcasting,θα ρίχνουμε πίσω από το τελευταίο κύμα.Όπως κάνουν οι έμπειροι ψαράδες και φέρνουν τα απίστευτα θηράματα.

Περπάτημα στην άμμο με την ιδέα μου να ρίξουμε πρώτα βαρίδια να δούμε που είναι το εύρος των βολών μας....φτάνουμε άραγε το τελευταίο κύμα;

Κάνω να ρίξω την πρώτη βολή...πατάω κατευθείαν στο πρώτο κύμα....γέλια οι υπόλοιποι γέλια και εγώ.Ευτυχώς τα παπούτσια δεν μπάζουν εύκολα.Κάνω δεύτερη απόπειρα...ο shock leader με πρόδωσε και σκάει το βαρίδι εμπρός μου...γέλια πάλι...ίσα που πρόλαβα να το αρπάξω πριν το τραβήξει μέσα το κύμα...ω θεοί!!!

Ξαναδένουμε και ρίχνουμε.Άντε να στήσουμε εδώ.Τι το θέλαμε...τα καλάμια χόρευαν στο κύμα.Που είναι το τσίμπημα;...Που είναι το κύμα;.....
Βάλαμε να πιούμε και λίγο καφέ τρομάρα μας...μούτρα κάτω πάλι...δε γίνεται να ψαρέψουμε έτσι,ούτε τσίμπημα καταλαβαίνουμε ούτε τίποτα.Ο Φαραώ μας είναι θηρίο σήμερα κρίμα να πάει στράφι....δεν πάμε ρε παιδία στα Μωραίτικα;
Ανατολική πλευρά του νησιού,δε θα πιάνει και ο άνεμος,ο γνωστός του Γιώργη έλεγε οτι κρατάει και κάνα ψάρι...
Τα ξυνισμένα μούτρα του Γιώργη...ο αμίλητος Γιωργάκης...εγώ που τρωγόμουν με τα ρούχα μου...
Μαζέψαμε και φύγαμε....με όσο κουράγιο είχαμε να πάμε σε τρίτο μέρος.
Μέσα στο αυτοκίνητο Μεγάλη Παρασκευή με όλη της τη θλίψη...ωιμέ.
Άντε και φτάνουμε Μωραίτικα,με το που σκάμε στην παραλία σκύλος ορμητικά έτρεχε προς τα πάνω μας...ρε θα μας φάει...κάνει φέρμα...και μας προσπερνάει ο ψυχοπαθής.Μια που στήνουμε μία που λέει ο Γιωργάκης "Δε μου αρέσει καθόλου εδώ''
Ο τρισάθλιος γρουσούζης..ακόμα δεν πατήσαμε παράπονα;

Στήσαμε και ρίχναμε στη βουρκοαμμουδιά...ρηχά με κάτι τσιμπιές γιά λύπηση και δολωσιές για καμάρωμα.
Αρματωσιές με πετονιά 0.20 αόρατη,άλλες με κλάσικο μονάγκιστρο και περαστό βαρίδι,άλλες με κλάσσικο paternoster και βαρίδι χορευτή.Τα ωραία μας πολυάγκιστρα με ωραιότατη σαρδέλα.Καταλήξαμε να πίνουμε καφέ,να λέμε ότι παραμύθι θυμόταν ο καθένας μας να περάσει  λίγο η ώρα και να μη σκεφτόμαστε την υγρασία που κόντευε να μας κάνει μούσκεμα.Έλα που η αποτυχία βροντοφώναζε...τσίμπημα ένα την ώρα και αυτό βαριεστημένο και ανεπαίσθητο,τσίμπημα που δεν ήταν ικανό ούτε το δόλωμα να κόψει...

Πήραμε το δρόμο του γυρισμού λέγοντας παραμύθια μέσα στο αυτοκίνητο...βρε γρήγορα φτάσαμε και στην πόλη ξανά...και ψάρι μηδέν....

Μας έμειναν και δολώματα γιά την επόμενη βδομάδα...σχεδόν ολάκερος φαραώ,δύο τσουτσούνια,σαρδέλες,γαρίδες,η ζύμη και ο δύσμοιρος μοσχιός....
ΤΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ;.....ΤΙ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΦΑΓΑΜΕ;!!!!

Μήπως τελικά η Φιερούλα ήθελε να μας πεί...
"Καθίστε βρε παιδία,καθίστε και δοκιμάστε,ρίξτε έχει κάποιο βάθος καθίστε και ίσως να ανταμειφθείτε "

Υ.Γ.-Στο εξής οι αναρτήσεις θα συνοδεύονται απο δικές μας φωτογραφίες και μόνο.